netdreams | Gran Vía Carles III, 58-60 Escala E, ppal 4ª Barcelona | netdreams@netdreams.net |+34 93 845 01 06

Som especialistes en comerç electrònic i t’oferim tot el necessari per crear un projecte capdavanter en vendes en Internet.

comercio-electronico

Consultoria i estratègia

Analitzem cada cas en concret. La nostra experiència en treballs anteriors ens dóna una perspectiva àmplia a l’hora d’afrontar el repte de planificar un projecte d’èxit. Amb la consultoria definim el projecte en diversos nivells:

prestashop

  • Tecnologies a utilitzar (a mesura o de codí obert tipus PrestaShop)
  • Estètica i disseny
  • Formació / Preparació de l’equip
Disseny

El disseny és una de les parts més importants en un projecte eCommerce. A diferència d’una botig física on toquem els productes amb les nostres pròpies mans, en un comerç electrònic només la pantalla és l’encarregada de transmetre les sensacions del producte/servei al client.

  • Realitzem el disseny exclusiu per digitalitzar-ho després.
  • Respectem les teves idees inicials i els donem valor afegit.
  • El nostre objectiu és oferir una experiència agradable i integrada.
Desenvolupament

De l’esbós dissenyat a la botiga final hi ha un gran treball pel mig. Desenvolupem qualsevol funcionalitat addicional requerida pel projecte. Escrivim el codi optimitzat pensant sempre en tenir un producte final ràpid i usable. En cas que sigui necessari podem crear:

  • Mòduls a mida
  • Integració amb programari de tercers com Prestashop, oscommece, sistemes de pagament on-line…
  • Scripts i automització de processos
Integració

Ha de ser un producte viu, que rebi i envii dades de nombrosos serveis i xarxes socials. Oferim la integració per a la teva botiga de:

  • Serveis de logística
  • Programes ERP (Mòduls a mida)
  • Passarel·les de pagament (*Paypal, Visa, etc…)
  • Xarxes socials i blogs , sistemes de suport , xat
Formació

Te asesoramos sobre la mejor manera de establecer el flujo de trabajo en tu tienda y formamos a tu equipo para controlar y gestionar todos los aspectos que la envuelven:

  • Gestión de catálogo
  • Gestión de ofertas y promociones
  • Cobros y pedidos
  • Soporte al cliente
  • Integración ERP
Marketing online

Nuestro trabajo no termina con la publicación de la tienda Online. Es necesario poner en marcha un plan de Marketing Digital en base a una estrategia, que convierta a la tienda en un éxito. Si queremos vender más hay que dar más. Hay que conocer al cliente, ofrecerle ofertas periódicas, ganárselo en las redes sociales, en Facebook, en youtube, en twitter, con ofertas en comunidades segmentadas (Podemos ser tu Community Manager.), aplicar planes de SEO/SEM,realizar Campañas online, campañas de email (newsletters) hay que hacer un seguimiento de sus compras y saber su opinión tras ellas, etc…